Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij

Yves Coudron a fait cette demande Liberté d'accès à l'information à Commune de Ganshoren

Automatic anti-spam measures are in place for this older request. Please let us know if a further response is expected or if you are having trouble responding.

En attente d'une reconsidération par Commune de Ganshoren à propos de leur gestion de cette demande.

Geachte Gemeente Ganshoren,

Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) over de sociale huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:

- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016)
Alvast bedankt.
Hoogachtend,

Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard

D Oosterlynck Darline (GANSHOREN),

Beste,

U kan deze info bekomen bij "De Villa's van Ganshoren"

Met vriendelijke groeten

Het Secretariaat

-----Message d'origine-----
De : Yves Coudron [mailto:[FOI #286 email]]
Envoyé : mardi 4 juillet 2017 19:48
À : D Oosterlynck Darline (GANSHOREN) <[adresse email]>
Objet : Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij

Geachte Gemeente Ganshoren,

Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) over de sociale huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:

- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006 Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016) Alvast bedankt.
Hoogachtend,

Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard

-------------------------------------------------------------------

Merci d'utiliser cette adresse email pour toutes les réponses à cette demande :
[FOI #286 email]

Est-ce que [adresse email] est la mauvaise adresse pour les demandes du type Liberté d'accès à l'information envoyées à Commune de Ganshoren ? Si c'est le cas veuillez nous contacter en utilisant ce formulaire :
http://transparencia.be/fr_BE/change_req...

Attention : Ce message et les réponses/documents que vous écrivez seront publiés en libre accès sur internet. Notre politique en matière de confidentialité et de droits d'auteur :
http://transparencia.be/fr_BE/help/offic...

Si vous trouvez ce service utile en tant que plateforme d'accès à l'information, pouvez-vous demander à votre webmaster de mettre un lien vers notre site à partir de la page "droit d'accès à l'information" de votre organisation ?

--------------

Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
[FOI #286 email]

Is [adresse email] het verkeerde adres voor Openbaarheid van bestuur aanvragen aan Gemeente Ganshoren ? Indien dit het geval is, gelieve ons dan te contacteren via dit formulier:
http://transparencia.be/nl_BE/change_req...

Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en auteursrechtsbeleid http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...

Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar onze website.

-------------------------------------------------------------------

Masquer les sections citées

Geachte D Oosterlynck Darline (GANSHOREN),

Beste,

De ordonnantie van 2006 rond transparantie voorziet dat de gemeentebesturen de informatie hierover moeten verzamelen en delen. Bij deze verzoek ik u opnieuw om het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006,
van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren (2012-2013-2014-2015-2016)?

Met de meeste hoogachting,

Yves Coudron (Het Nieuwsblad / De Standaard)

Geachte Gemeente Ganshoren,

Geef dit door aan de persoon die belast is met verzoeken in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur.

Ik vraag een herziening van mijn aanvraag 'Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij' om informatie te bekomen van Gemeente Ganshoren.

Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...

Hoogachtend,

Yves Coudron

D Oosterlynck Darline (GANSHOREN),

Beste,

Ik probeerde u al telefonisch te bereiken zonder resultaat maar nu ik zie dat het sowieso via de gemeente moet gaan, heb ik deze morgen de info aangevraagd aan de "Villa's van Ganshoren" en zal niet nalaten u deze zo snel mogelijk over te maken.

Met vriendelijke groeten

Darline D'Oosterlynck

-----Message d'origine-----
De : Yves Coudron [mailto:[FOI #286 email]]
Envoyé : lundi 28 août 2017 21:11
À : D Oosterlynck Darline (GANSHOREN) <[adresse email]>
Objet : Vraag om herziening van Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij

Geachte D Oosterlynck Darline (GANSHOREN),

Beste,

De ordonnantie van 2006 rond transparantie voorziet dat de gemeentebesturen de informatie hierover moeten verzamelen en delen. Bij deze verzoek ik u opnieuw om het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006, van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren (2012-2013-2014-2015-2016)?

Met de meeste hoogachting,

Yves Coudron (Het Nieuwsblad / De Standaard)

-----Original Message-----

Beste,

U kan deze info bekomen bij "De Villa's van Ganshoren"

Met vriendelijke groeten

Het Secretariaat

-----Message d'origine-----
De : Yves Coudron [mailto:[FOI #286 email]] Envoyé : mardi 4 juillet 2017 19:48 À : D Oosterlynck Darline (GANSHOREN) <[Ganshoren request email]> Objet : Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij

Geachte Gemeente Ganshoren,

Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) over de sociale huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:

- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006 Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016) Alvast bedankt.
Hoogachtend,

Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard

Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
[FOI #286 email]

Is [Ganshoren request email] het verkeerde adres voor Openbaarheid van bestuur aanvragen aan Gemeente Ganshoren ? Indien dit het geval is, gelieve ons dan te contacteren via dit formulier:
http://transparencia.be/nl_BE/change_req...

Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en auteursrechtsbeleid http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...

Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar onze website.

-------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------

Merci d'utiliser cette adresse email pour toutes les réponses à cette demande :
[FOI #286 email]

Attention : Ce message et les réponses/documents que vous écrivez seront publiés en libre accès sur internet. Notre politique en matière de confidentialité et de droits d'auteur :
http://transparencia.be/fr_BE/help/offic...

Si vous trouvez ce service utile en tant que plateforme d'accès à l'information, pouvez-vous demander à votre webmaster de mettre un lien vers notre site à partir de la page "droit d'accès à l'information" de votre organisation ?

--------------

Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
[FOI #286 email]

Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en auteursrechtsbeleid http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...

Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar onze website.

-------------------------------------------------------------------

Masquer les sections citées

D Oosterlynck Darline (GANSHOREN),

1 pièce jointe

Goeie morgen,

 

Hierbij twee mailtjes van de directeur van de « Villa’s van Ganshoren ».

 

Ik heb ondertussen gezien dat u rechtstreeks contact opnam met hen.

 

Ik vermoed dat dit dossier nu wel zal opgevolgd worden door hen en dat u
de nodige informatie zal bekomen.

 

Fijne dag verder

 

Darline D’Oosterlynck

 

De : PLOEGHMANS Jean-Pierre
Envoyé : jeudi 31 août 2017 11:25
À : D Oosterlynck Darline (GANSHOREN) <[adresse email]>
Objet : TR: Openbaarheid van bestuur - mandaten

 

Madame D’Oosterlynck,

Complémentairement à mon mail du 29/08 ci-dessous, veuillez trouver
ci-joint copie de la circulaire de la SLRB

en application depuis 2001 pour ce qui concerne les émoluments des
administrateurs dans les SISP.

Il est à noter que ces montants sont toujours d’application et n’ont
jamais été revus ni indexés.

Bien à vous.

 

J-P Ploeghmans

Directeur gérant

Les Villas de Ganshoren

 

Save the trees. Do not print this message unnecessarily.

 

 

 

 

De : PLOEGHMANS Jean-Pierre
Envoyé : mardi 29 août 2017 09:53
À : D Oosterlynck Darline (GANSHOREN) <[1][adresse email]>
Objet : TR: Openbaarheid van bestuur - mandaten

 

Madame D’Oosterlynck,

Ci-après la réponse que nous avons envoyée le 10 août dernier à Mr Coudron
avec un retour automatique d’absence.

Vu un ordre du jour chargé, ce point n’a pas été discuté en Conseil
d’administration du 23/08.

Le prochain CA est prévu pour le 22/09.

Pour info, si ce monsieur s’adresse directement à la SLRB (BGHM), il
obtiendra toutes les informations pour toutes les SISP de la Région de
Bxl-Capitale.

Bien à vous.

 

J-P Ploeghmans

Directeur gérant

Les Villas de Ganshoren

 

Save the trees. Do not print this message unnecessarily.

 

 

 

 

De : DEBEL Chantal
Envoyé : jeudi 10 août 2017 12:18
À : PLOEGHMANS Jean-Pierre <[2]jp.ploeghmans@lesvillas.brussels>
Objet : TR: Openbaarheid van bestuur - mandaten

 

 

Voor info

De : Info (Les Villas)
Envoyé : jeudi 10 août 2017 12:18
À : 'Yves Coudron' <[3][adresse email]>
Objet : RE: Openbaarheid van bestuur - mandaten

 

Geachte,

 

Wij hebben uw aanvraag goed ontvangen, deze zal overgemaakt worden aan
onze Beheerraad van 23 augustus aanstaande.

Wij kunnen u nu al melden dat de enveloppe voor de vergoedingen aan de
Beheerders klaar en duidelijk omgeschreven wordt door de BGHM.  Anderzijds
genieten onze Beheerders van geen enkel ander voordeel.

 

Mvg.

 

C.DEBEL

 

De : Yves Coudron [[4]mailto:[adresse email]]
Envoyé : samedi 5 août 2017 16:52
À : Info (Les Villas) <[5]info1083@lesvillas.brussels>
Objet : Openbaarheid van bestuur - mandaten

 

Geachte,

Ik heb deze vraag naar de gemeente gericht, en die verwees me door naar u
voor een antwoord.

Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende
doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006,
[6]http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-... over de sociale
huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:

- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006 Indien er nog geen verslag
is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de
vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016) Alvast bedankt.
Hoogachtend,

Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard

--

Met vriendelijke groet / Cordialement

Yves Coudron

Het Nieuwsblad

0485 36 62 59

[7][adresse email]

References

Visible links
1. mailto:[adresse email]
2. mailto:jp.ploeghmans@lesvillas.brussels
3. mailto:[adresse email]
4. mailto:[adresse email]
5. mailto:info1083@lesvillas.brussels
6. http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...
7. mailto:[adresse email]

Geachte Gemeente Ganshoren,

Geef dit door aan de persoon die belast is met verzoeken in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur.

Ik vraag met aandrang om mijn aanvraag 'Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij' te beantwoorden. De mail die uw geforward heeft, bevat enkele algemene cijfers, niet de gedetailleerde informatie en die lijsten waar ik om vroeg. Ter herinnering:

Bij deze verzoek ik u opnieuw om het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006, van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.

Zoals de Commissie voor Toegang tot Bestuursdocumenten op 8 september besloot, dient u die informatie te delen.

Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...

Ik zie uit naar uw antwoord.

Hoogachtend,

Yves Coudron