Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij
Geachte Gemeente Oudergem,
Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) over de sociale huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016)
Alvast bedankt.
Hoogachtend,
Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard
Geachte,
Het gemeentelijke bestuur heeft geen gegevens m.b.t de sociale huisvestingsmaatschaapij. Wij oefenen geen controle noch toezicht op huisvestingsmaatschappij.
Wij hebben uw aanvraag naar de nieuwe gefusionneerde huisvestingsmaatschappij toegestuurd.
Hoogachtend,
Thibault Delforge
________________________________________
De : Yves Coudron [[FOI #285 email]]
Envoyé : mardi 4 juillet 2017 19:46
À : Relations publiques (AC-AUDERGHEM)
Objet : Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij
Geachte Gemeente Oudergem,
Kan u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen:
de tabel (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) over de sociale huisvestingsmaatschappij van uw gemeente met de volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort vanaf 2006
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016)
Alvast bedankt.
Hoogachtend,
Yves Coudron, Het Nieuwsblad – De Standaard
Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
[FOI #285 email]
Is [Auderghem request email] het verkeerde adres voor Openbaarheid van bestuur aanvragen aan Gemeente Oudergem ? Indien dit het geval is, gelieve ons dan te contacteren via dit formulier:
http://transparencia.be/nl_BE/change_req...
Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en auteursrechtsbeleid
http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...
Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar onze website.
-------------------------------------------------------------------
relpub
-
Administration communale d’Auderghem - Gemeentebestuur van Oudergem
T.
Rue Emile Idiers, 12 | 1160 Auderghem - Emile Idiersstraat, 12 | 1160 Oudergem
www.auderghem.be - www.oudergem.be
disclaimer
Geachte Gemeente Oudergem,
Geef dit door aan de persoon die belast is met verzoeken in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur.
Ik vraag een herziening van mijn aanvraag 'Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij' om informatie te bekomen van Gemeente Oudergem.
De ordonnantie van 2006 over de openbaarheid van bestuur voor publieke mandaten (http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) schrijft voor dat de gemeentebesturen die informatie verzamelen en publiek maken - zie onder meer artikel 7. Daarom vraag ik u bij deze opnieuw inzage in het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006,
van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Dank alvast.
Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...
Hoogachtend,
Yves Coudron (Het Nieuwsblad / De Standaard)
Geachte,
Wij hebben uw aanvraag naar C.V. En bord de Soignes doorgestuurd.
Hoogachtend,
Thibault Delforge
________________________________________
De : Yves Coudron [[FOI #285 email]]
Envoyé : lundi 28 août 2017 21:26
À : Relations publiques (AC-AUDERGHEM)
Objet : Vraag om herziening van Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij
Geachte Gemeente Oudergem,
Geef dit door aan de persoon die belast is met verzoeken in het kader van de Wet openbaarheid van bestuur.
Ik vraag een herziening van mijn aanvraag 'Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij' om informatie te bekomen van Gemeente Oudergem.
De ordonnantie van 2006 over de openbaarheid van bestuur voor publieke mandaten (http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...) schrijft voor dat de gemeentebesturen die informatie verzamelen en publiek maken - zie onder meer artikel 7. Daarom vraag ik u bij deze opnieuw inzage in het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006,
van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Dank alvast.
Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...
Hoogachtend,
Yves Coudron (Het Nieuwsblad / De Standaard)
Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
[FOI #285 email]
Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en auteursrechtsbeleid
http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...
Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar onze website.
-------------------------------------------------------------------
relpub
-
Administration communale d’Auderghem - Gemeentebestuur van Oudergem
T.
Rue Emile Idiers, 12 | 1160 Auderghem - Emile Idiersstraat, 12 | 1160 Oudergem
www.auderghem.be - www.oudergem.be
disclaimer
Geachte Relations publiques (AC-AUDERGHEM),
Ik heb tot op heden geen antwoord ontvangen op mijn vraag rond transparantie bij uw sociale huisvestingsmaatschappij(en). De wettelijke termijn is inmiddels al lang verstreken en de Commissie voor Toegang tot Bestuursdocumenten heeft geoordeeld dat u bij wet verplicht bent om dit te doen. Bij deze verzoek ik u met aandrang om een antwoord op het volgende.
De ordonnantie van 2006 over de openbaarheid van bestuur voor publieke mandaten (http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-... schrijft voor dat de gemeentebesturen die informatie verzamelen en publiek maken - zie onder meer artikel 7. Daarom vraag ik u bij deze opnieuw inzage in het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006,
van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Dank alvast.
Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...
Hoogachtend,
Yves Coudron
Geachte,
Het gemeentelijke bestuur heeft geen gegevens m.b.t de sociale huisvestingsmaatschaapij. Wij oefenen geen controle noch toezicht op huisvestingsmaatschappij.
Wij hebben uw aanvraag naar de nieuwe gefusionneerde huisvestingsmaatschappij toegestuurd.
Hierbij vindt U zijn contactgegevens :
C.V. En bord de Soignes
Herrmann-Debrouxlaan 15a
Tel. : 02/435.23.50.
e-mail : ebds@ebds.brussels
Hoogachtend,
Thibault Delforge
________________________________________
De : Yves Coudron [[FOI #285 email]]
Envoyé : dimanche 15 octobre 2017 13:33
À : Relations publiques (AC-AUDERGHEM)
Objet : Vraag om herziening van Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Vraag in naam van de Openbaarheid van bestuur - Mandaten sociale huisvestingsmaatschappij
Geachte Relations publiques (AC-AUDERGHEM),
Ik heb tot op heden geen antwoord ontvangen op mijn vraag rond transparantie bij uw sociale huisvestingsmaatschappij(en). De wettelijke termijn is inmiddels al lang verstreken en de Commissie voor Toegang tot Bestuursdocumenten heeft geoordeeld dat u bij wet verplicht bent om dit te doen. Bij deze verzoek ik u met aandrang om een antwoord op het volgende.
De ordonnantie van 2006 over de openbaarheid van bestuur voor publieke mandaten (http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-... schrijft voor dat de gemeentebesturen die informatie verzamelen en publiek maken - zie onder meer artikel 7. Daarom vraag ik u bij deze opnieuw inzage in het jaarlijkse overzicht, voor elk jaar sinds 2006,
van volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en details over het aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging
- representatiekosten
- andere voordelen in natura
overgemaakt aan de mandatarissen van uw sociale huisvestingsmaatschappij.
Dank alvast.
Een volledige historiek van mijn informatieaanvraag en alle correspondentie erover is beschikbaar op: http://transparencia.be/nl_BE/request/vr...
Hoogachtend,
Yves Coudron