Mandaten en vergoedingen betaald aan bestuurders benoemd door OCMW Watermaal-Bosvoorde sinds 2006
Geachte OCMW Watermaal-Bosvoorde,
Kunt u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het volgende doorsturen;
de tabel van het gemeentelijk secretariaat (conform de ordonnantie van 2006, http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...)
met het overzicht van de mandaten in openbare instellingen, dwz iedere publiekrechtelijke of privaatrechtelijke rechtspersoon die direct of zijdelings ressorteert onder het OCMW of die onder haar controle of toezicht valt (dient te worden verstaan, iedere publiekrechtelijke of privaatrechtelijke rechtspersoon die direct of zijdelings ressorteert onder het OCMW van Watermaal-Bosvoorde of die onder zijn controle of toezicht valt).
Met de volgende gegevens:
- vergoedingen/zitpenningen (en detail over aantal zittingen)
- onkostennota's en hun rechtvaardiging/verantwoording
- representatiekosten
- andere voordelen in natura gestort door alle hierboven vermelde instellingen aan haar verschillende administrateurs vanaf 2006
Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren? (2012-2013-2014-2015-2016)
Alvast bedankt.
Hoogachtend,
Sara De Sloover, journalist voor BRUZZ
Goedemorgen Mevrouw De Sloover,
Gelieve in bijlage een overzichtstabel te vinden van alle mandaten van het
OCMW van Watermaal-Bosvoorde.
Het tabel is ook te vinden op de website van de gemeente.
Hoogachtend,
David Leisterh
Voorzitter
> Le 20 juil. 2017 à 16:26, Sara De Sloover
<[FOI #314 email]> a écrit :
>
> Geachte OCMW Watermaal-Bosvoorde,
>
> Kunt u mij via elektronische weg en in antwoord op deze mail het
volgende doorsturen;
> de tabel van het gemeentelijk secretariaat (conform de ordonnantie van
2006,
[1]http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...)
> met het overzicht van de mandaten in openbare instellingen, dwz iedere
publiekrechtelijke of privaatrechtelijke rechtspersoon die direct of
zijdelings ressorteert onder het OCMW of die onder haar controle of
toezicht valt (dient te worden verstaan, iedere publiekrechtelijke of
privaatrechtelijke rechtspersoon die direct of zijdelings ressorteert
onder het OCMW van Watermaal-Bosvoorde of die onder zijn controle of
toezicht valt).
>
> Met de volgende gegevens:
> - vergoedingen/zitpenningen (en detail over aantal zittingen)
> - onkostennota's en hun rechtvaardiging/verantwoording
> - representatiekosten
> - andere voordelen in natura gestort door alle hierboven vermelde
instellingen aan haar verschillende administrateurs vanaf 2006
>
> Indien er nog geen verslag is voor al deze jaren, kunt u dan de
gevraagde informatie sturen van de vijf laatste jaren?
(2012-2013-2014-2015-2016)
>
> Alvast bedankt.
>
> Hoogachtend,
>
> Sara De Sloover, journalist voor BRUZZ
>
>
>
> Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
> [FOI #314 email]
>
> Is [CPAS Watermael-Boitsfort request email] het verkeerde adres voor Openbaarheid van
bestuur aanvragen aan OCMW Watermaal-Bosvoorde ? Indien dit het geval is,
gelieve ons dan te contacteren via dit formulier:
>
[4]http://transparencia.be/nl_BE/change_req...
>
> Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden
vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en
auteursrechtsbeleid
> [5]http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...
>
> Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan
u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar
onze website.
>
> -------------------------------------------------------------------
>
References
Visible links
1. http://www.etaamb.be/nl/beschikking-van-...
2. http://transparencia.be/fr_BE/change_req...
3. http://transparencia.be/fr_BE/help/offic...
4. http://transparencia.be/nl_BE/change_req...
5. http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...
Geachte OCMW Watermaal-Bosvoorde,
Dank voor uw antwoord. Zoals u kunt zien in onze officiële aanvraag, vraag ik echter al deze informatie vanaf 2006 (wanneer de ordonnantie is gestemd).
Indien de gevraagde informatie voor die periode nog niet bestaat, graag voor de vijf voorafgaande jaren (2012-2013-2014-2015-2016).
Hoogachtend,
Sara De Sloover
Geachte Mevrouw De Sloover,
De informatie van 2006 tot en met 2012 bestaat immers nog niet.
Het tabel dat ik u gestuurd heb geldt voor de periode 2012-2017 inbegrepen. Is het ok voor u?
Ik blijf ter uwe beschikking
David Leisterh
0474 399 833
Geachte OCMW Watermaal-Bosvoorde,
Geachte LEISTERH David,
Welke informatietabel vanaf 2012 bedoelt u? Ik vind enkel informatie vanaf 2016. Kunt u mij die tabel doorsturen?
Vriendelijke groeten,
Hoogachtend,
Sara De Sloover
Journalist BRUZZ
Beste Mevrouw De Sloover,
Sorry voor het misverstand.
In bijlage vindt u een tabel waarop alle vergaderingen worden
ingeschreven.
in parallel vindt u ook de namen van de leden en in welke vergaderingen ze
zitten en hoeveel ze krijgen daarvoor.
Dit is van toepassing sinds 2012.
Is dit duidelijk genoeg ?
Aarzel niet mij te bellen indien nodig : 0474 399 833
Mvg,
David Leisterh
> Le 2 nov. 2017 à 15:03, Sara De Sloover
<[FOI #314 email]> a écrit :
>
> Geachte OCMW Watermaal-Bosvoorde,
> Geachte LEISTERH David,
>
> Welke informatietabel vanaf 2012 bedoelt u? Ik vind enkel informatie
vanaf 2016. Kunt u mij die tabel doorsturen?
>
> Vriendelijke groeten,
> Hoogachtend,
>
> Sara De Sloover
> Journalist BRUZZ
>
>
>
>
>
> Gebruik dit e-mailadres voor alle antwoorden op dit verzoek.
> [FOI #314 email]
>
> Opgelet: dit bericht en de antwoorden/documenten die u aanmaakt, worden
vrij toegankelijk op internet geplaatst. Ons privacy- en
auteursrechtsbeleid
> [2]http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...
>
> Als u als dienst openbaarheid van bestuur deze website nuttig vindt, kan
u aan de webmaster van uw organisatie vragen om een link te plaatsen naar
onze website.
>
> -------------------------------------------------------------------
>
References
Visible links
1. http://transparencia.be/help/officers
2. http://transparencia.be/nl_BE/help/offic...