Uw mail aan het lokaal bestuur van Aartselaar werd goed ontvangen. Het zal worden doorgestuurd naar de bevoegde dienst(en) voor verder gevolg. We tra...
Beste, Als lokaal bestuur zijn we verplicht aan eenieder die erom verzoekt inzage te geven in, uitleg te verschaffen over of een afschrift te bezorgen...

Seules les demandes faites en utilisant Transparencia sont visibles ?